13 Nisan 2014 Pazar

Afrika menekşesi sevdası

Hepimizin en çok tanıdığı çiçekte sanırım büyüklerimizin ninelerimizin evinde götürdük
Öyle alışıp giderdi bu güzel çiçekleri görmek hoş bir tutkusun bu Afrika menekşesi.
Son zamanlarda ülkemizdede özenle bilinçli üretimler yapılıyor kolleksiyoncular çoğaldı ustalar diyorum ben birde guru diyorum ben onlara onlardan biri de benim çok şey öğrendiğim,
Menekşecibaba olarak bilinen Doğan abi Amerika Rusya Avrupa ülkelerinden getirttigi menekşeleri koleksiyonunu geniş güzel bir şekilde gerçekleştirmiş ülkemizin sayılı menekşeçilerinden
Bu güzel çiçekler sohbetleri ile saatler alır bakım üretim teknikleri konuşmaya doyulmaz çiçek muhabbetine
Muhabbetimiz çiçekten olsun
Meneksecibaba nın web adresi
www.meneksecibaba.com


Benimde menekşeyle tanışmam bir komşumuzun bir menekşe hediye etmesiyle oldu
Bir menekşe iki menekşe derken bende bir seven oldum çıktım çok özel şeyler olmasa da hepsi güzel
Annem ile birlikte bir merak sardı bizi, o kadar şeyi okulda okur gibi makaleler internet siteleri çeviriler araştırmalar, denemeler oooo severek güzel oluyor bu işler Selamun Aleykum derim her gördüğümde arkadaşları
Onlarda mukabelede bulunuyordur
Siz huzurlarda yaklaştığınızda daha güzel olurlar nimetleri güzellikleri gördüğüm için sonsuz şükürler olsun
Her yaprak çeliği dikerken sevgi ve dua ile dikeriz Salavat çekeriz Güzeller güzeli Efendimiz sav e
Böyle işte daha ufak sırlar vereceğim az sonra ;)

3 yorum:

  1. Hah bak şimdi olmuş işte,gözümüz aydın :D
    Soruvecevap :D

    YanıtlaSil
  2. Allah O'na ve Habibine beslediğin muhabbeti eksiltmesin arttırsın inşallah. Muhabbetinin çiçekleride her iki cihanda açsın,menekşelerin gibi :)

    YanıtlaSil